Etica & Conformitate

Etica & Conformitate

Valoarea certificatelor DQS consta in gradul de incredere si in siguranta pe care clientii si piata o au in DQS. Clientii organizatiilor certificate si utilizatorii finali se așteapta sa se bazeze pe certificatele DQS. Pentru a promova aceasta incredere, DQS ia in considerare urmatoarele principii in toate activitatile sale:

  • Impartialitate
  • Competenta
  • Responsibilitate
  • Deschidere
  • Confidentialitate
  • Practici de afaceri etice

Impartialitatea necesita independenta fata de orice influenta nejustificata asupra deciziilor de certificare, care trebuie sa fie obiective si bazate exclusiv pe fapte. Competenta este un element cheie in asigurarea auditurilor profesionale care duc la rezultate valide. Fiecare angajat in aceasta functie trebuie sa fie competent pentru sarcinile atribuite. La DQS ne asumam responsabilitatea pentru activitatile si rezultatele noastre.

Pentru un organism de certificare, deschiderea inseamna acces nelimitat la serviciile de certificare fara nici o discriminare nejustificata. Confidentialitatea este un alt element cheie in construirea de parteneriate de afaceri durabile cu clientii nostri. Protectia datelor si a datelor profesionale este o activitate continua la DQS.

A fost stabilit un cod de etica care defineste valori si principii consecvente in toate organizatiile DQS din intreaga lume.

Politica privind tratarea reclamatiilor si contestatiilor

Grupul DQS se angajeaza in tratarea efectiva, eficienta si orientata catre client a reclamatiilor si a contestatiilor. Feedback-ul de la clienti, care include si reclamatii, este considerat o oportunitate de imbunatatire a serviciilor noastre. Din acest motiv, Grupul DQS este interesat de orice feedback, inclusiv reclamatii, daca este necesar.