Managementul calitatii


ISO 9001 – Identificarea asteptarilor – controlul proceselor – asigurarea succesului

Peste un milion de companii atestate din lume beneficiaza de standardul notabil ISO 9001 ca si instrument pentru administrarea organizatiilor lor si pentru imbunatatirea continua a performantei acestora. Standardul contine cerinte internationale aplicabile pentru calitatea produselor, serviciilor si dezvoltare.

Sistemul QM al unei companii functioneaza eficient cand sunt definite scopuri clare de corporatie; atingerea acestor obiective trebuie reflectata in rezultate masurabile - in baza indicatorilor cheie importanti care rezulta din procese eficiente si transparente. Cea mai buna dovada pentru abilitatea calitatii a unei organizatii sunt rezultatele imbunatatite continuu.

Opt principii de management ofera orientare pentru sarcina de a administra o organizatie intr-o maniera focusata si sistematica, si pentru a asigura dezvoltarea continua. Primul dintre principiile managementului de calitate necesita orientarea permanenta catre client - cel mai important aspect pentru succesul unei afaceri.

  • Castigarea increderii clientilor
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Intretinerea motivatiei angajatilor
  • Definirea clara a responsabilitatilor
  • Luarea deciziilor bazate pe fapte
  • Stabilirea de procese corporative eficiente si efective
  • Minimalizarea riscurilor corporative
  • Initierea dezvoltarii continue
  • Economisirea timpului si costurilor de operare
  • Prevenirea erorilor in locul corectarii acestora
  • Imbunatatirea imaginii corporatiei
  • Reducerea informatiilor lipsa
  • Abilitatea de a reactiona in avans la conditiile schimbatoare ale pietei